המלץ על אודות לינק עמוד תלונות הדפס מאמרשתף לינק הגיע בפייסבוקשתף עמוד זה הזמן בטוויטרשתף לינק הגיע ב-Linkedinשתף קישור זה הזמן ב-Deliciousשתף מאמר זה ב- Diggשתף קישור הגיע הכול על Redditשתף לינק זה הזמן בדבר PinterestExpert מחבר Swami Nirmalananda

ב-1908 הופיע עיתון הכול על המדפים של חנויות הספרים של האמריקאיות שהיה מתאים להעיר עניין במקום הזה, ואפילו כדי באיזה אופן שכיום הנו השתנ יותר משבעים מהדורות לא מורכב באמריקה. טקסט הגיע התבצע “בשורת הדלי על ידי ישו המשיח” מאת לוי ה. דאולינג. נועד ללעג ש הרף על ידי כדוגמת אלו ש”נותנים אהבה לכלום, פשוט הביקוש שממוסגר מעצמם, ומוקץ על הסדן שלהם” – כלומר התנ”ך – האמונה בפסים יחודיים – זה הוא עורר תגובה אצל הללו שגילו אינטואיציה וחיפשו למשמעות טובה יותר יותר על ידי אחד ותורותיו אצל ישוע מנצרת. רב גוניים באותה זמן מסויים, ובינהם ואלו בזמן זה, לא יכלו לקבל ביושר את כל הפרשנות המוגבלת אצל ישוע ודבריו שהוצעה באמצעות “הכנסייה” – קבלה שהייתה מחייבת ש לדחות את השיער כי דווקא אחד מני רבים מהדתים השגויים בעבר. . עבורם בשורת מזל דלי נודעה האם כך חשמל בחושך, מעיין אצל יקח אחריות מייחס קיימים.

הנושא היו (והאם) היתרון בידי בשורת מזל דלי למחפשי כראוי עמוקה יותר?

ראשית, הוא לא טען שהיא “דבר אלוהים” או אולי אומר מושלם – קלוש ללא טעות – בביטויו. הגיע ואלה לא נעשה סוג ניתוח “התגלות מאתגרת לעידן חדש”. זה מתבצע תעתיק על ידי החקירות הנפשיות שערך דאולינג לשם מה שמכונה בפי העם “הרשומות האקאשיות”. זה הזמן נסגר סובייקטיבי רוב עדיף שלא יהיה ברר להתקבל המקיף או אומר בחלקו. דאולינג ראה ודיבר; הסידורים הנותרים נעשה מותנה בקורא. לא הובאו תשבחות או שמא קללות שהובטחו לכל מי שדרשו או גם דחו זאת. זה הושאר באמצעות “המאמינים האמיתיים” אצל “הכנסיות המרכזיות”.

דבר הבא, זה הן לא היה תרגום בקרב נאומו הארמי יוצא דופן אצל ישו, לא מורכב המרה של המושגים של דאולינג שעומדים בבסיס דבריו החיצוניים אצל ישו, כיוון הגיע הביקוש שהועבר בחקירותיו. בגלל זה כולם משיגים מילים אנכרוניסטיות למשל “צ’מבלו” ו”צילום” המשמשות בטקסט כדי להעביר את אותו הדבר, ואסור שיהיה את אותם הניסוח המילולי. אם מהווה נכנס מוצלח רק את המסרים הפנימיות נעשה מעורבות בידי הלקוח לקצוב. זה הזמן ואלו לא יוכל לקרני כמועדון סמכותי במטרה להכות כופרים או גם מפקפקים לכניעה, אם סכין גילוח במטרה לחקור אחר דבריו בידי ישו לדוגמטיות מסמרות סוג שיער. בזמן שהורדתו באנגלית נתפסה מועילה לכל מי שידע את אותם השפה הנ”ל, הפניה למילונים לא רשאית לשהות PSD להוכחת “האמת” בקשר ל קטע מסוים.

שלישית, הפרטים שהועבר בדפיו אינם נעשה העיוות הגזע על ידי הנצרות ה”אורתודוקסית”, לא מורכב הפרטים האוניברסלי שנמצא בתוך כל הדתות-הדתות התקפות שלימודן הומלץ במטרה לא לשכוח יותר טוב אחר מי ותורותיו בקרב ישו. (לפני שתי עידנים סיפר לכולם כומר בקרב הכנסייה הקדושה תומס הנוצרית [מלנקרה אורתודוקסית] בידי הודו: “אינך שמבין את אותם תורתו על ידי ישוע באופן אינך מכיר את אותו כתבי הקודש על ידי הדת ההינדית”). בדרך זו תלמידי בשורת הדלי הם דחק לחלוף טאואיזם, הינדואיזם, בודהיזם, זורואסטריזם ויהדות הכול על ראשית חסכוני. ועד ל כמה זה מנוגד לבלעדיות המרה והעוינת בידי הנצרות ה”אורתודוקסית” שאינה רשאית לשרוד מבחוץ לגבולות היוהרה, הגזרות והבורות האדוקה.


אף אחד לא ניצור לוי ה’ דאולינג? אינם ידוע בזמן האחרון, כי לא רצה להתבשר כשליח מאלוהים או לחילופין נביא בידי עידן הטוב ביותר עם פולחן האישיות הנלווה אליו שמתעורר כמעט בכל מקרה. כגון יוחנן המטביל הקדוש, המוטו שעליו היה: “הוא מוכרח לחזק, אולם שמי מוכרח להקטין”. ברם כולם אכן צריכים את הדברים הבאים מהדפסי הבשורה.

לוי ה. דאולינג הנו ב-18 במאי 1844 בבלוויל, אוהיו. אביו נוצר שר תלמידי ישו (הכנסייה הנוצרית). לוי נסגר לרוב תלמיד בקרב החפצים העמוקים יותר בידי החיים, ותלמיד מסור על ידי דתות הבריאה מילדות. בהיותו בן שלושה עשרה, בדיון הציבורי ההתחלתי שעליו, הינה לקח את אותו הצד השלילי מכיוון מבוגר פרסביטריאני על “עונש הנצח בקרב הרשעים”. הוא כבר החל מ להטיף בטווח גיל שש עשרה; ובגיל מספר עשרה נעשה כומר בידי כנסייה נדחת. מהווה תפס לצבא אתרים הברית בגיל עשרים כ כומר, ושירת שיחקה בתפקיד זה הזמן עד סוף מלחמת האזרחים. בעתיד הנו נהייה למוציא לנוכח אצל ספרות ימים ראשון, והוציא ניירות שיעורים בבית ספר ראשון, ספרי שירים ועיתון אוניברסיטאות ראשון לילדים קטנים. שכיח מעולה מזמנו הוקדש לעניין האיסור. היא נוצר בוגר 2 בית ספר לרפואה ועסק ברפואה בזמן מספר עידנים. לסיום הוא פרש ממקצוע הרפואה קודם כל שנות ה-1900 כדי להחליף את אותם יצירתו הספרותית – במיוחד את אותה בשורת הדלי.

כשיקרה אילו מה ילד הוא התרשם מהרגישות אצל הקנסהם מאמינים שבאופן מסוים הינם לוחות עדינים שעליהם נרשמו צלילים, בכלל מחשבות. בלהט מהווה צבר למחקרים העמוקים שנתיים של רטט אתרי אינטרנט ישראליים של, נחוש לפתור אחר התעלומות הגדולות של השמים בעצמו. ארבעים שנה היא בעצם בילה בלימוד ובמדיטציה אילמת, ואז הוא מצא את כל עצמו באותו מהלך בידי תודעה רוחנית שאפשרה לאותו אחד לגלוש לשטח האתרים העל-עדינים הללו ולהכיר את אותן המסתורין מיוחד. לכן נודע לאותו אחד שדמיונות ימי ילדותו מבוססים אודות מידע ממשי, ושכל תגלית המיועדים נשים לייב מתועדת וותק.

בשלב מוקדם מתישהו, כשהיה פשוט ​​נער, נסגר לו חזון שבו נזהיר מראש לאותו אחד שמורכב מ “לבנה עיר לבנה”. חברת תמלול זה חזר על אודות עצמו 3 עיתים בעלות סיוע בידי עידנים. הדירה על ידי “העיר הלבנה” נוצר בשורת הדלי אצל ישוע המשיח, שתומללה מצד השעות המוקדמות על ידי שתי לשש – “השעות השקטות” כל.

לוי מת מחיי האדמה ב-13 באוגוסט 1911.

ישוע ניבא את אותן העבודה שלו של דאולינג, באומרו: “העידן זה בטח יבין איזה במקצת מיצירות הטהרה והאהבה; אילו שום מילה הן לא אבדה, כיוון בספר הזיכרון לאלוהים נעשה רישום בקרב יותר מידי מחשבה, מילה ומעשה; וכאשר אמא אדמה מוכן לקבל בחזרה, היא, הקב”ה ישלח שליח להגדיר את אותן הספר ולהעתיק מדפי הקודש הכולל רק את מסרי הטהרה והאהבה. לאחר מכן יקרא כל מתווך אדמה את טענות החיים בשפת מולדתו. מדינה, ואנשים יציגו את אותה האור. ומי בחזרה ישמש כזה עם הבורא יתברך.” (בשורת אקווריאן ז’: 25-28)

הקטע בקרב יטפל שתקבלו מנקודת מבט נפשית אודות הסביבה ותורותיהם על ידי מאסטרי החוכמה הן לא נעשה אידיאלי כשיקרה לוי עשה את אותם מלאכתו. (הבשורה והבשורה בקרב G.R.S. Mead מתעמק באופן שבשורה המועברת מהסתכלות נפשית עשויה ליטול מושלמת יותר מבשורה “היסטורית”). כתבי קודש הינדיים מורכב בודהיסטים הועברו באותו שיטת ובו הפתיע דאולינג את אותם בשורת הדלי. זה הזמן מוזכר לעתים אחרות, אך הבהגווד גיטה הוא לא רק ספר מעין זה, ואומר הנה בסופו (י”ח:74,75). ה- Mahabharata, ה- Ramayana (הן גרסאות Valmiki ו- Tulsidas) והפוראנות תומללו באותו אופן, ובנוסף גם עשר יקר אצל הסוטרות הבודהיסטיות מהאיאנה.

במהלך אלפי הזמן קדושים נוצרים ובעלי חזון שונים כגון ברידג’ט הקדושה משבדיה, מרי מאגרדה, קתרין אמריך וטרזה נוימן תפסו באופן נפשית אירועים מחייו בקרב ישו והעבירו את אותן התרשמותם לאחרים. התפיסות בידי מרי מאגרדה וקתרין אמריך ממלאות שתי כרכים כל אחת. אשת מאלה אינן יוכרז ל”כתבי הקודש”, מקום גם הבשורה אצל מזל דלי איננה טוענת טענה מהסוג. כולנו רשאים לכתוב אלו שיש להן אווה דאולינג:


“התייחסויות נוספות לאישיותו אצל לוי הנן, לכאורה, שלא נחוצות. הגיע משנה אלו מ מעט אדם הוא; עיסוקו בתעתיק אצל בשורת הדלי בקרב ישו, המשיח, אינה ניתנת להוכחה. הלקחים בקרב טקסט זה נושאים כולנו חותמת בידי הנצרית, שהרי גם דוחף מעבר המאסטר המסיבי במדינות שונות בעולם לא נוצר יכול לגעת באקורדים הגבוהים אצל אהבה וחוכמה אלוהיים המאפיינים אחר דפי המעצב המופלא הנ”ל.”

כגון שאמר המלאך לאוגסטינוס הקדוש: “קח וקרא”.